همایش پنجم
پنجمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی
اردیبهشت 1390
پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران
1- ارزیابی عملکرد تدریس در دانشگاههای ایران
2- بررسی برخی عوامل مرتبط با کیفیت تدریس اعضای هیات علمی ، مروری بر پژوهش های قبلی
3- بکارگیری استراتژی های ارزیابی تدریس در تصمیم گیری های مدیران دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
5- مدل کانو و کاربرد آن در ارزیابی نیازهای دانشجویان
6- محدودیت های استفاده از مدل سرکوال در بخش کیفیت خدمات مراکز دانشگاهی: موردی از دانشگاه پیام نور
7- چالش ساختارسازی برای نظارت و ارزشیابی کیفیت در آموزش عالی ایران
8- سازوکار ارزشیابی برنامه های آموزشی مهندسی، از آرمان تا واقعیت
10- نقش فرهنگی کیفیت در دستیابی به عملکرد مطلوب گروههای آموزشی دانشگاهی
11- بررسی روند کیفیت تدریس اعضاء هیات علمی دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید باهنر کرمان
12- سیاستگذاری کیفیت آموزش عالی: چالش ها و چشم اندازها
13- بین المللی شدن آموزش عالی و ارتقای کیفیت دانشگاهی
14- ارزیابی کیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الکترونیکی
15- تضمین کیفیت از طریق ارزیابی کیفیت فرایند تدریس-یادگیری در نظام دانشگاهی
17- تحلیل الگوی اعتبارسنجی و ارزیابی دورنی جهت ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام دانشگاهی
18- ارائه چارچوبی برای ارزشیابی کیفیت آموزش در دانشگاههای الکترونیکی
19- مقایسه و تحلیل ارزشیابی های درون-کلاسی و برخط از کیفیت تدریس اعضای هیات علمی
20- ارائه مدل مفهومی تعالی مدیریت کیفیت فراگیر در موسسات آموزش عالی بر اساس مدل بنیاد کیفیت اروپایی
22- مدیریت ارزشیابی سازمانی در آموزش عالی
23- کشف کیفیت در ماهیت و آموزش جغرافیا (QDGE) با استفاده از قواعد تلازم
24- شناسایی مولفه ها و نشانگرهای ارزیابی کیفیت در آموزش عالی کشاورزی
Success Factors in the Implementation of Quality Assurance Systems: Institution and Agencis