تجربههای ارزیابی کیفیت در دانشگاه تهران
ارزیابی درونی گروههای آموزشی دانشگاه تهران قبل از تأسیس مرکز (از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴)
- زمان ارزیابی: از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳
- تعداد ارزیابی درونی: ده گروه
- تعداد ارزیابی بیرونی: صفر گروه
ارزیابی درونی گروههای آموزشی دانشگاه تهران بعد از تأسیس مرکز (از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰)
- زمان ارزیابی: از ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ (بعد از تأسیس مرکز)
- تعداد ارزیابی درونی: ۱۲ گروه
- تعداد ارزیابی بیرونی: ۴ گروه
ارزیابی برونی کیفیت گروههای آموزشی
به منظور ترویج فرهنگ و دانش ارزیابی بعنوان رکن اصلی کیفیت در بین اعضاء هیات علمی، دانشجویان و مدیران و کارکنان (ماده 2 - آئین نامه مرکز ارزیابی کیفیت مصوب 26/2/1384) ارزیابی برونی، گروه های آموزشی دانشگاه انجام گرفت. جدول فعالیت های ارزیابی برونی گرو ه های آموزشی را در ذیل مشاهده می فرمائید:
ردیف | تاریخ | دانشکده | گروه آموزشی | اسامی کمیته همگنان |
1 | 1387 | روان شناسی | فلسفه تعلیم و تربیت | دکتر محمد رضا بهرنگی (دانشگاه تربیت معلم)، دکتر پرویز ساکتی (دانشگاه شیراز)، دکتر سید محمد عباس زاده (دانشگاه ارومیه)، دکتر علی اصغر فانی (دانشگاه تربیت مدرس)، دکتر علی اکبر موسوی موحدی (دانشگاه تهران) |
2 | 1389 | روان شناسی | مدیریت و برنامه ریزی آموزشی | دکتر محمد رضا بهرنگی (دانشگاه تربیت معلم)، دکتر پرویز ساکتی (دانشگاه شیراز)، دکتر سید محمد عباس زاده (دانشگاه ارومیه)، دکتر علی اصغر فانی (دانشگاه تربیت مدرس)، دکتر علی اکبر موسوی موحدی (دانشگاه تهران) |
3 | 1390 | روان شناسی | روان شناسی | دکتر رسول روشن (دانشگاه شاهد)، دکتر فرامرز سهرابی (دانشگاه علامه طباطبایی)، دکتر محمد تقی فراهانی (دانشگاه تربیت معلم)، دکتر علی مظاهری (دانشگاه شهید بهشتی) |
4 | 1394 | دامپزشکی | انگل شناسی | دکتر محمد مؤذنی (دانشگاه شیراز)، دکتر سید مصطفی رضوی (دانشگاه شیراز)، دکتر موسی توسلی (دانشگاه ارومیه)، دکتر عماد چنگیزی (دانشگاه سمنان) |