روزآمد سازی و اجرای الگوی ارزیابی درونی کیفیت گروه‌های آموزشی

روزآمد سازی و اجرای الگوی ارزیابی درونی کیفیت گروه‌های آموزشی بر اساس تحولات نظام آموزش عالی و با تاکید بر رویکرد اعتباربخشی( انجام ارزیابی بیرونی بعد از ارزیابی درونی)

۲۰ آذر ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۴ کد : ۴۴۹۹۶ اخبار مرکز ارزیابی کیفیت و تحول آموزشی
تعداد بازدید:۱۲۲

با هدف حفظ و بهبود مستمر کیفیت نظام آموزشی فرایند ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه از مهرماه 1403 آغاز گردید.

کلیدواژه‌ها: ارزیابی درونی اعتباربخشی مرکز ارزیابی کیفیت و تحول آموزشی