نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

اطلاعیه - درخواست مشارکت در سومین ارزیابی یکپارچه کیفیت مدیریت واحدهای دانشگاه از تاریخ 1398/03/11 لغایت 1398/03/31

اطلاعیه - درخواست مشارکت در سومین ارزیابی یکپارچه کیفیت مدیریت واحدهای دانشگاه از تاریخ 1398/03/11 لغایت 1398/03/31


1398/03/12

اعضای محترم هیأت علمی و کارشناسان گرامی دانشگاه

با سلام و احترام،

همان گونه که استحضار دارند مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه تهران در راستای اجرای ارزیابی کیفیت مدیریت واحدهای دانشگاه تاکنون دو مرحله از اولین «دوره سه مرحله‌ای ارزیابی یکپارچه کیفیت مدیریت واحدها» را به اتمام رسانده است و حسب تقویم تنظیم شده، مرحله سوم و نهایی دوره اول ارزیابی مزبور از تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ آغاز و در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ پایان می یابد. بدین ترتیب، ظرف مدت ۱۸ ماه از تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۶، مدیریت واحدهای دانشگاه طی سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفته است. شایان ذکر است سومین ارزیابی کیفیت ناظر بر فعالیت مدیریت محترم واحد، از زمان پایان دومین ارزیابی کیفیت در دی ماه ۱۳۹۷ تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۸ می باشد.

بدین وسیله از سرکارعالی/ جنابعالی دعوت می گردد در سومین ارزیابی کیفیت مدیریت واحد خود، که در بهبود و ارتقاء کیفیت فعالیت های آن سهمی بسزا دارد، شرکت فرمایند و اراده کیفیت آفرین خود را با استمرار مشارکت در فرآیندهای تصمیم سازی در دانشگاه، از طریق شرکت در ارزیابی ها، متجلی سازند. پرسشنامه ارزیابی الکترونیکی مزبور، طبق برنامه تنظیم شده، از امروز (۱۳۹۸/۰۳/۱۱) از طریق سامانه «ساد» (سامانه ارزیابی الکترونیکی دانشگاه) به آدرس ایمیل دانشگاهی سرکارعالی / جنابعالی ارسال می گردد. خاطر نشان می‌سازد، همانند مراحل اول و دوم ارزیابی یکپارچه کیفیت مدیریت واحد، کلیه اطلاعات و پاسخ های مندرج در پرسشنامه های ارزیابی کیفیت کاملاً محرمانه تلقی شده، به صورت اتوماتیک کدگذاری می شود، و بدون درج مشخصات پاسخ دهنده به سامانه ساد ارسال می گردد و بدین ترتیب امکان دسترسی به مشخصات شرکت کنندگان و یا ایجاد ارتباط میان ارزیابی کننده و اظهار نظرهای ایشان وجود ندارد.

جهت آگاهی معروض می دارد که نتایج هر سه ارزیابی فوق الذکر، به همراه پیشنهادات ارزیابی کنندگان محترم، پس از بررسی و تحلیل نهایی، حسب نظر ریاست محترم دانشگاه، جهت بسترسازی برای «تأثیر نتایج ارزیابی کیفیت در تصمیمات مدیریتی دانشگاه» و همچنین دستور اقدامات مقتضی خدمت ایشان ارسال می گردد. بنابراین، تفاوت در کیفیت است و این تفاوت در دستان شماست. 

در انتها، ضمن ابراز تشکر پیشاپیش، عنوان می دارد به منظور قدردانی از شرکت کنندگان گرامی در ارزیابی کیفیت مدیریت واحدها و همچنین ارزیابی کنندگان محترم کیفیت رشته‌های دانشگاه (اولین ارزیابی کیفیت رشته های کارشناسی دانشگاه در دست اجرا می باشد)، و بر اساس مذاکراتی که در جریان است، اداره کل امور رفاهی دانشگاه و هیأت رئیسه محترم دانشگاه هدایایی برای شرکت کنندگان در ارزیابی های مذکور در نظر گرفته اند، که شیوه اجرای آن در فرآیندی مجزا به اطلاع کلیه مخاطبین محترم خواهد رسید.

با تجدید احترام